keskiviikkona, huhtikuuta 25, 2007

Vene vesillä

Kausi 2007 voidaan julistaa virallisesti avatuksi, das båt laskettiin vesille viime viikonloppuna. Nyt enää "pientä" laittoa ja vappuna kaivarissa korkataan kausi käyntiin