keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006

Se on sitten päätetty, paatti on "das båt"

Lukuisten ehdotusten ja spekuloinnin jälkeen päädyttiin jo ensimmäisellä veneenkatsastusreissulla keksittyy das båt:iin. Teipit tilaukseen & vanhat helvettiin.

Muuta: Paatti on ollut Helsingissä kohta kaksi viikko, erittäin korkealla käyttöasteella. Ilma on ollut suomen oloihin lähes jumalainen, joten treeniä & lyhyitä hupireissuja on vedetty jonkinlaisella kokoonpanolla lähes joka päivä.

Ohjelmassa on ollut mm. visiitti Gåsgrundettiin (ilman kivillekolistelua...), lukuisia lyhyempiä Pihlajasaaren & Melkin kiertoja, venevauhdin testailua sekä spinnutreenausta Pihliksen ja Suokin välissä.

Hangon Regatassa SWE 228 Das Båt on ensimmäistä kertaa viivalla muiden expressien kanssa.