perjantaina, kesäkuuta 15, 2007

Suunto Cup 2007

Kauden ensimmäinen kisa, Suunto Cup, kisattiin Melkin eteläpuolen radalla kovin vaikeissa ja vaihtelevissa olosuhteissa. BÅTin miehistössä oli havaittavissa vielä pientä ruostetta pitkän talven jälkeen, virheitä tehtiin paljon. Varsinkin vendojen paikat, leikkarit, tuulen muutoksien havaitseminen, lähdöt yms. vaatii vielä treeniä. Onneksi sunnuntaina menossa alkoi olla jo hieman enemmän järkeä (vaikka ei se sijoissa näy), joten eiköhän tämä tästä.

Sijoitus ei ollut kovin mairitteleva, lopullisissa tuloksissa oltiin 14/15:sta. Onneksi sentään Bastardo onnistuttiin jättämään taakse.

Ensi viikonloppuna kisataan HTPS:n Vuosipäiväkisa Kruunuvuoren haastavalla selällä, ennusteet lupaavat kevyttuulista kisaa... saa nähdä miten käy.

Jussi