perjantaina, joulukuuta 22, 2006

Kausi 2006

Vene on ollut HSK:lla ylhäällä jo tovin, Das Båtin ensimmäinen kilpailukausi takana. Tulokset olivat...vaihtelevia.

Express Rankingissä 23/28, tosin vain kolmeen kisaan pystyttiin osallistumaan. Ensi kaudella kaikki skabat.

SM-kisoissa vasta 22/24 veneestä.

Eli Hangon regatta, meidän ensimmäinen kisa, ja vielä ensimmäinen lähtö tässä samaisessa kisassa, osoittautui kauden parhaaksi. Tästä on suunta vain ylöspäin...

Ensi kaudella ensimmäinen täysi kisakausi, kuivapurjehdusharjoittelu ja sääntöjen tiukka opiskelu on jo kovassa vauhdissa.