Lokikirja - FIN 228 Das Båt
Albin Express Fin 228 Das Båt:n lokikirja
keskiviikkona, huhtikuuta 25, 2007
Vene vesillä
Kausi 2007 voidaan julistaa virallisesti avatuksi, das båt laskettiin vesille viime viikonloppuna. Nyt enää "pientä" laittoa ja vappuna kaivarissa korkataan kausi käyntiin
posted by Jussi at
11:04 ap.
0 Comments:
Lähetä kommentti
<< Home
Osallistujat
Panu
Jussi
Previous Posts
Kausi 2006
Kisatuloksia
Se on sitten päätetty, paatti on "das båt"
Hakureissu Södertäljestä yours truly Paatti Itämer...
0 Comments:
Lähetä kommentti
<< Home